Kızlar 🥹🥹🥹lütfen yargılamayın lütfen oğlum 4 yaşında kardeş düşüncesine girdim ikiz oldu çalışıyorum destek yok biliyorum yapacak birsey yok Allah sağlık versin ama oğluma haksızlık yapmış gibi hissediyorum sürekli pişmanlık oluyor tek kalsa mıydı diye cahilce hareket ettim diyorum yaş geçiyor diye düşündüm 34 .ya böyle hissedip sonra geçen varmı düşünceler bırakmıyor pesimi