Didemm91 bizzat benim kardeşime aynı teşhis konuldu. Annem 6 aylık hamileydi ben üniversitedeydim. Çok zorlu bir süreçti bizim için. Doktor o kadar olumsuz şeyler söylemiştiki down sendromu riski, zeka geriliği vs tarzında şeyler hidrosefali olur beyine cip yerleştirilir deniyordu. Doktor doktor gezmeye karar verdik burda ünlü bi prof a gittik adam direk gebeliğe son verilmesi gerektiğini söyledi biz bir kez daha yikildik. Sonra bi doç a gittik adam bakti evet açıklık var ama okadarda büyük sıkıntı yaratmaz ne demek gebeliği sonlandırmak diyerek bize umut oldu. Bebek doğduktan sonra kontrol altında tutulacak dedi. Kardeşim doğdu ve gayet sapa sağlamdı. Beynindeki açıklık kapanmamıştı dogdugunda da. Cocuk doktoru görüyordu belli aralıklarla ve büyüdükçe kapandı. Allah'a bin şükür şimdi 8 yaşında gayet akıllı basarili bir öğrenci. Şu süreçte moralinizi yüksek tutun bol dua edin ve tek bir doktora bağlı kalmayın derim. Doktorlarda yanılabiliyor malesef.. Allah yardımcınız olsun.