birmayismasali Kızlar 28 günlük bebeğim var sadece anne sütü alıyor. Son 5-6 gündür gaz sorunları başladı. Memedeyken bagirsak gazi yani alttan gaz sıkıştırdığı için sürekli ağlıyor kendini atiyor memeyi bırakıyor sonra tekrar tutuyor. Meme reddi başlayacak diye korkuyorum
buse2507 birmayismasali gaz damlası kullanıyor musun nurse harveys kullanmıştık gazlı dönemlerinde çok iyi gelmişti
Bumah birmayismasali neyden korkarsan basina gelir aklina olumsuz bisey gelincede dusunceni degistir bende sutum cok fazlaydi azalcak diye korkuyodum azaldi sonra o dusunceyi kaldirdim tekrardan arttinsimdi hic aklimin ucuna dahi getirmiyorum
soleill Bir memeyi emdikten sonra gazını çıkarmadan diger memeye gecmeyin demisti birisi canım, belki gazını cıkarırsan tekrar memeye döner rahatça bir de duşta emzirebilirsin arada bir
birmayismasali soleill bağırsak gazından bahsediyorum 🥹 üstten gaz rahat çıkarıyor ama alttan çok sıkıştırıyor
birmayismasali soleill amin teşekkür ederiz 40i cikinca duzelir diyorlar insallah kandırılmıyorumdur 😭