mervedogan12 Kızlar aşırı başım ağrıyor ya 2. Gebeliğim hiç Bi sıkıntım yok sadece başım ağrıyor ara ara çok şiddetleniyor 14. Haftadayım sizde yaşadınız mı
ezgi3452 mervedogan12 Yaklaşık 13. haftadan 16. haftaya kadar baş ağrısı ile uğraşmıştım neredeyse iki gün sürüyordu. Eğer tansiyonunuz normalse ılık duş alın (baş kisminiza su tutun) mutlaka saçlarınızı kurutun,sade türk kahvesi,karanlık ortamda uzanmak,burun kaynaklı olabiliyor bazen onun için burun bandı bunları deneyebilirsiniz🫶
mervedogan12 bmkl yok aslında suda içiyorum neden böyle anlamıyorum kan değerlerimde de hiç bi sorun yok
rabiames Gebelik boyunca yaşadım 35 haftadayım hala var, çok da can sıkıcı bir ağrı. Gece var, sabah uyanır uyanmaz var, gün içi ara ara geliyor. Parol içiyorum çok zorlanınca
cansu2306 rabiames aynı gun icjnde hem gözüm hem basiim agrio bir arada tam bir hafta cok kötü agrimisti
Elisa0110 mervedogan12 suyu az içiyor olabilirsin veya uyuyamıyorsan uykusuzluktan da olur geçmiş olsun