29 haftalık gebeyim . Salı günü kontrolüm vardı bebek asagıda olduğu için erken doğum riskim olduğunu söyledi ve bir hafta hiç kalkmadan yatacaksın dedi . bu süreçte sancı yaşıyorum düzenli aralıklarla olamsada. Ama dün gece iç canaısrım ıslak uyandım . Acaba su sızıntısı olabiliyor mu veya su birden mi geliyor . Gece takıp ettim ondan başka olmadı.
Sancım da düzenli aralıklarla olmadığı için biraz daha relaks davrandım bilgi sahibi olanlar yazarsa çok sevinirim