seldahastrk 13 .haftaya girdim ilk basta iştahim cok guzeldi ama mide bulantisindan yiyemiyordum simdi de bulaniyo hafif ama iştahim yok yemeklerden soğudum bu haftalarda normal mi acaba ?
meleginannesi2 seldahastrk bende 10 haftalık hamileyim yediğim herşey kokuyor ve hepsinden tiksiniyorum geçer mi acaba ya valla bunaldım
benimhikayemmm seldahastrk 8 haftalıgım bende ve inanılmaz derce iştahsızım ağzımın tadı hiç yok su bile acı geliyor ilk defa böyle oldum ilk ve ikincide böyle değildim