Cylnchngr Herkese merhaba 15 gün önce spinal sezeryan oldum. Biliyprum çok erken ama geçmesi için iç bölgede yanma var gibi ağrı acı değilde yanma var normalmi düzelirmi yoksa bi terslikmi var
nrsly Cylnchngr pek bir fikrim Yok canım ablam 3 defa sezeryan oldu ondan biliyorum , sanki karnımın içinde kor var diyordu onun da cok yanması oluyordu
nupel Cylnchngr gayet normal doktorum söylemişti sen sadece karnının kesiyorum sanıyorsun ama ben 7 katman kesiyorum içinden demişti
Gizzy @Cylnchngr Ben ilk 10 gün çok yaşadım onu ama dışarıdaki dikişten. Dıştaki dikişler yapıştırmaydı lazerle yapıştırıldığı için yanmış gibiydi. Belki sizin de öyledir.