Dün çatı muayenesi oldum 2. Doğumum olacak. Doktor biraz uyardım dedi çünkü çok kilo alırsa normal doğum şansım azalıyor. Şuan 3200 50 cm ilk kızımın doğduğu kiloda. Dünden beri regl gibi sancım var. Sırtım belim ama asla şiddetli değil ama sürekli. Yatınca iyi gibi de oluyor anlayamıyorum. Dayanamayacak noktaya gelinceye kadar durayım evde diyorum ama merakta ediyorum. İlk kızımda az az 3 kere su geldi suni sancı aldım o yüzden sancı nasıl oluyor bilmiyorum. Bugün sabahtan beri regl olacakmışım gibi ağrı. Daha da şiddetlenmesi gerekir dimi?