tazeanneck Hanımlar saçımı boyamak istiyorum hamileliğimi öğrendiğimden beri uzak durdum 25+3 haftalığım doğuma kadar biraz daha sabredicem benim sorum şu doğumdan ne kadar süre sonra boyayabilirim ya da eve geçer geçmez boyasam sakıncası olur mu size sormak istedim🙏🏾
Nebahathumeyra Benim doktor da böyle bir şey Yok boyaya bilirsin sadece saçındayken boya açık alanda bekle kokusunu içine çekme dedi . Ama tercih sizin tabiki 😊
tazeanneck Benim saçlar açık kahve gibi ama siyaha boyuyordum zaten şuan çok rahatsız etmiyor çıktığı belli olmuyor çok ama yine de bıyandığı zaman iyi hissettiriyor o yüzden istedim 😁