rabiames Bebeğim baş aşağı duruyor doğum kanalına girdi mi merak ediyorum 35+4 oldum. Doğum kanalına girdiğinde kaburgalarınıza deymeye devam ediyor mu? Benim şuan hala kaburgama ittiriyor
ayseehu rabiames benim kanala dayadı başını. Ara ara aşağıda batma elektriklenme gibi şeyler hissediyordum bundan sebepmiş. Birde benimki uzun o yüzden hala hareketleri kaburgama kadar geliyor
erikarpuz rabiames nişanım geldiği gün cok hareketliydi 2-3 saat boyunca hiç durmadı o an kanala inmeye başlamış ama hala kaburgama vuruyordu suyum patlayana kadar kaburgama doğru hissetmiştim
Fatma_furkan1996 rabiames 38+5 baş aşağı ama hala kanala girmemiş yavrum aşırı derece de mide ağrısı yaşıyorum çok batıyor çünkü aşağı kısım da batmalar da çok fazla oluyor kanala girmesini bekliyorum bende bakalım hayırlısı
rabiames ayseehu aşağıda batma hissetmiyorum ama arada ayaktayken bazen bebek çıkacak gibi hissediyorum
Fatma_furkan1996 ayseehu benim de aynı senin gibi canım boyu uzum iri kemikli olduğu için sürekli batma hissediyorum çok rahatsız edici bir durum eğilip kalkamıyorum hiç
Es07 32 haftada baş aşağı döndü Pelvis kemiğim ve belim kopmak üzere 38+4 oluyoruz salı günü doğumum🥺
rabiames Es07 Allah sağlıcakla kavuştursun, kuyruk sokumunda otururken ağrı oluyor mu. Birkaç gündür bu başladı bende
Es07 rabiames Uzun zamandır bende ağrılar var Doktorum çok normal diyor Bebek aşağıda baskı hissi Çıkacakmış gibi Yürüyemiyorum düşünün o kadar
ayseehu Fatma_furkan1996 eğilmek zor geliyor ya 38+1 birde benim kilosunuda söylemiyor doktor uzun boylu diye net bir şey söyleyemiyorum yanlış söylerm çoğu zaman diyor sağlıklı onu bil yeter diyor kontrolleri sıklaştırdı artık ama kanala dayalı başı sadece onu biliyorum. Hareketleri birde baş aşağı döndüğünden beri daha hafif ama işte dayanıyor kaburgama o rahatsız ediyor