zskgnd aynen bende öyle hissediyorum içimde biraz erkek olsun isteği var şimdi yalan söyleyemem kız evlat duygusunu tattım çok çok güzel Birşey iyiki kızım olmuş orası ayrı bir de erkek evlat hissini duygusunu anneye olan bağlılığını tatmak istiyorum bunun için de kendimi kötü hissediyorum böyle düşünme diye sonuçta hayırlı sağlıklı bir evlat olsun gerisi önemli değil kızımın kız arkadaşı kardeşi olsun ona da çok sevinirim 🥹