Kızlar şimdiye kadar hep deli gibi midem yandı su içtim yine yandı az yedim yandı çok yedim yandı çaresini bulamadım. Ama şimdi sanırım kanala dayadı kafasını midem biraz rahatladı yanma konusunda yatınca sanıyor sadece. Ama gereksiz bir bulantı gibi bir rahatsızlık hissiyatım var doğum belirtileri arasında böyle bir şey var mı? Herhangi bir sancım çıkmıyor nstde. Haftada 1 illaki kusuyorum birde ilk zamanlar hariç hiç kusmazdım 36dan beri kusuyorum