beyzzsenturkkk goncalina oğlum olsa alparslan koyacaktım cogunlugun önemi yok benim için bence çok asil bir isim cok beğeniyorum 🥹
dilosunuz goncalina Alparslan ismini çok seviyorum ama eşim koymuyo benimde oğlum olacak nasipse bakalım ne olacak adı