Kızlar 1 sene oldu hamileyken başladı ve geçmedi 1 senedir düzgün uyku uyuyamıyorum ama 4 aydır bu kaşıntı iyice arttı eşim termal hamama götürdü o biraz iyi geldi vücudumda geçti 20 gün falan rahat ettim sadece kafamda kaşıntı kaldı derken geri başladı kullanmadığım krem ilaç kalmadı hastaneye gitmek istemiyorum bir bok yapmıyorlar ya artık sinir oluyorum hayatım alt üst oldu sanki uyuyamamak sinirlenirimi oynatıyor bebeğimde sabah erken uyanınca çok zor oluyo