Kızlar 9 haftalık hamileyim üç gündür ilk sırt ağrısı başladı sonra kalp ağrısı ve sol kol ağrısı var sol omzum çok ağrıyor herhangi bir is yorgunluk yaşamadım ama geceleri özellikle daha fazla çarpıntım da var aramızda böyle bir durum yaşayan var mı normal mi yoksa doktora gitmelimiyim