didemcim ilk gebeliğimde özelde yaptırmıştım 2. Gebeliğim devlete randevu buldum oraya gideceğim ama bildiğim kadarıyla her devlet hastanesinde yapılmıyor zaten gittiğiniz hastanenin kadın doğum bölümü varsa söylemiştir ona göre bakabilirsiniz ama devlette randevu bulmak zor oluyor sürekli takip etmeniz lazım