Nursotu canım chat gbtye sordum
- haftada bu NST, fotoğrafa göre gayet iyi görünüyor.
Bu haftada beklediğimiz şeyler var ve sende/arkadaşında görünenler onlarla uyumlu:
NST reaktif → bebeğin kalp atımı iyi
Variabilite mevcut → bebeğin oksijenlenmesi iyi
Akselerasyonlar var → bebek aktif
Tehlikeli deselerasyon yok
Kasılmalar çok düzenli ve güçlü görünmüyor → aktif doğum başlamamış olabilir
👉 Yani acil bir sıkıntı sinyali yok gibi duruyor.
- haftada böyle bir NST genelde “takibe devam / eve gidebilir” şeklinde yorumlanır.
Yazdı. bazen sadece önlem amaclı hastanede yatırıyor lar ileri hafta gebeleri içini ferah tut