hzelll Kızlar kaç gündür diş ağrısı çekiyorum daha önceden dolgu yaptırdığım dişim herkes yasak gitme diyor hamileyken dişçiye gidip tedavi olan var mı 😞😞
beyzzsenturkkk hzelll gittim ilk 3 ay yasak sonrasında bazı işlemler yapılıyor ama ben doğum sonrasına bıraktım kadın doğum doktorunuzdan izin alınması gerekiyor işlem için
nesrinsnmz hzelll ilk 3 4 ay sakıncalı 32. Haftamda doktorum izniyle kanal tedavisi dolgu yaptırdım dayanamıyordum artık
eladmn00 hzelll bende gittim antibiyotik kullandım geçirdi ama tekrarladı tekrar kullandım doğum yapmayı bekliyorum çekilmesi gerekiyo ama beklemek zorundayım 🙄
olmazmiolabilir333 hzelll geçmiş olsun yani diş etinde falan bir şey varsa git bence canım enfeksiyon vs önlemek için
nurr19 hzelll doktorunuz 3. Aydan sonra izin veriyor. Hatta bir reçete veriyor elinize kesinlikle doktorunuza sorun
miniis hzelll hzelll dolgum kırıldı gittim yapmadı kadın doğum doktorunun onayı olması gerekiyormuş onu bile yapmadılar farklı işlem olur mu bilemiyorum