Kızlar 10 haftalık hamileyim ve idrar yolu enfeksiyonum var. İdrar yaparken yanmam oluyor. Bol su içtiğim gün olmuyor ama diğer gün biraz az içsem hemen kendini gösteriyor hafif de olsa yanma oluyor. Doktorum Monurol verdi bu gece onu içicem. Korkuyorum böyle bir şey yaşayan var mı? Azcık moral olun istiyorum lütfen 🥺🥺🥺