Kızlar 35+6 yım. 35 itibariyle adet olacakmışım gibi hissetmeye başladım. Bebişin hareketlerini de aşağıda hissediyorum. Sancı olup olmadığını anlayamadım. 35+4 de ki nst de sancılarım çıktı. Serviks uzunluğuma baktı. 30mm ye düşmüş ciddi bi düşüş değil ama 37 ye kadar cinsel ilişki yasak artık dedi. Bugün itibariyle de ishal oldum. İshal doğum belirtisi derler. Sorum başlıkta. Su gelmesi ve nişan gelmesi hariç Doğum belirtilerileriniz neydi ? Bunlar olduktan kısa süre sonra suyum geldi ya da nişanım geldi dediğiniz şeyler var mı ?