Aylardır doğru düzgün uyumuyorum. Uyku problemim var. Ama sabahları böyle uyku bastırmazdı. Geçen günde oldu bugünde böyle kolumu kaldıcak halim yok gözlerimi açamıyorum ama uyuyamıyorumda. Bu uyku hali normal mi yaşayan var mı farklı bir durum yoktur değil mi biraz anksiyetem varda