Ecece ozisim canım sabah kalkar kalkmaz bendede kasık ağrısı oluştu ve şimdi belimede vuruyo bıçak saplanırcasına bende 22+3 günlük hamileyim
Didemocak ozisim ben onu 16 haftada yaşıyorum 😊😊 doktorum kabızlığım ve gaz problemim olduğu için ondan olabilir dedi idrarında yanma var mı?
ozisim Ecece bende de tam şimdi başladı. İki kasığımda da hafif ağrılar oluyo. İnşallah kötü bişi değildir. 😖
ozisim Mutlulukgeldi size de geçmiş olsun. Gerçekten insan napacağını şaşırıyor. Benim ilk gebeliğim. Ailemden çok uzaktayım, eşimde başka şehirde görevde. Yalnızım. Ve en ufak acıda korkuyorum. 😔😔😔😔😔😔😔
Yasemincifci Mutlulukgeldi evet cnm ondandr bnde yaşadım doktırda olur dedi bol su iç sol tarafına yat
Didemocak ozisim ozisim o zaman normal enfeksiyondurdiye düşündüm bebek büyüdükçe de oluyormuş kasılmalar ağrılar nasıl ağrılar oluyor böyle aniden vurup kaçıyor gibi mi yoksa uzunca bir ağrı mi?
Mutlulukgeldi ozisim bende çok uzaktayım neyseki eşim yanmda kaynanamla yaşıyorum sanada geçmiş olsun 3 litreye yakın su içiyorum cok şükür daha enfeksiyon falan olmadi bende ☺
ozisim Mutlulukgeldi çok şükür bende de hiç enfeksiyon olmadı daha. Ama inşallah kötü bişi olmasında😔
Didemocak ozisim benim de öyle bazen hiç olmuyor bazen de aniden vurup az bir süre sonra yeniden oluyor bana kabizlik ve gaz dedi ama ben 16 haftaligim bence doktora git ben hemen gittim çocukta mi bir şey var diye çok şükür bir şey çıkmadı
ozisim Didemocak eğer devam ederse gidicem canım. Çok şükür şimdi biraz daha hafifledi. İnşallah ikimizinkide geçer. 🙏🏻