athena1 36 haftalık hamileyim nabzım 110,112 sabahtan beri bu civarlarda hafif baş dönmesi göz ağrım var normal mi ?Acile gitmem gereken bir durum var mı?
ekiminannesii athena1 100 üstü olmasını istemeyiz ama gebeliğe bağlı normal olabilir. Baş dönmesi ve göz ağrısı için tansiyon ölçmenizi tavsiye ederim. Nabız tek başına bişey ifade etmez
ezgi3452 athena1 Tansiyonun yüksek değilse gebelikte 120 kadar normal kabul ediyor doktorlar. Sol yanınıza uzanin biraz dinlenin cam/balkon temiz hava alın 🤗
biricikkkkkkeee athena1 14/9 gebe için yüksek bi tansiyon bence acile gidin preeklamsi belirtisi saydıklarınız idrar vermenizde fayda var