38+2’deyim burada öyle bir bilgi okumuştum aklımda kalmış ve biraz önce ishal olduğumu fark ettim. Bu doğru mu kızlar? Chatgpt ye sorduğumda o da doğumun yaklaştığının göstergesi diyor. Yarın doktor kontrolüm var ona da soracağım ama öncesinde burada sormak istedim