burcu_u yarenguzel Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah Doktor keseyi görmemiz için değerlerin 3000 ve üzeri olması gerektiğini söylemişti
zemyy yarenguzel ben de 1415 le öğrenmiştim doktoruma söylediğimde kan sonucundan 1hafta sonra gel dedi alttan bakarak keseyi görmüştük, diğer hafta da kalp atışı duyulmuştu canım
burcu_u zemyy Değerlerin hergün 2 katına çıktığını hesap edersek bi haftaya 3000leri çoktan geçmiş olur bi haftaya görünür evet🌸gerçi benim ufaklığın kesesini 4800 lerde 5+4te araya araya bulduk pek ekranlara çıkmak istemedi😂
nuriyegcl yarenguzel evet varr 🥹 testte silik çıktığı için şuan beta seviyeniz kanda da yükselmiştir biraz kan verin netleştirin hayırlı olsuuunn 🥹🌸
Star5823 yarenguzel ya profilimde testlerimi paylaşmıştım ama artimed olduğu için sevinemiyorum sen daha sonra test yaptın mı adeti mi bekledin