Mahbuss bende öyle yaptirmistim doktor detaylı kan istedi prolaktinim yüksek çıktı bide hsg çekildi aralık ayiydi bu ay hamile olduğumu öğrendim tam sevindik derken 3 gün sonra kimyasal olduğunu söyledi doktor bugünde düşürdüm Yaradan kimseye bu ağrıyı bu acıyı yaşatmasın her şeyin sağlıklısı hayırlısı canım