minaa_2356 ben ilk doğumumu Egepolde yaptım, cidden tertemiz bir hastane. Doktorlar arasında seçim yaparken bile zorlandım çünkü hepsiyle ilgili gayet iyi yorumlar vardı. En son Gökalp Tokac beye gittim. Gayet babacan ve güleç bir doktor olması beni çok mutlu etmişti. Doğum sonrası devlet hastanesine kontrole gittiğimde yılların doktoru bile dikişimi kimin yaptığını sordu ve muazzam dikiş yapıldığını söylemişti. Şu an arkadaşım gidiyor muayeneler + doğum 110bin lira ödemişler. Benim dönemimde doğum sonrası fotoğraf çekimi de fiyata dahildi. Doğumhaneden itibaren fotoğrafları çekip teslim ediyolar. Ben doğum sonrası pert olduğum için çektirememistim gerçi 🥲 ama sonrasında isterseniz yardımcı oluyorlar 😊