eed21 ne kadar güzel yazmışsınız ağlayasım geldi okurken 🥹 Bir yandan çok çok mutluyum, bir bebeğim olmasını hep çok istedim eşim sonradan ikna oldu. 2 yıllık evliyiz bebeğimizin doğmasına 1.5 ay kaldı. Bazen diyorum çok mu acele ettim, çocuksuz evliliğin tadını yeterince çıkarttım mı, ya bu zamanları çok özlersem… Çocuk 7/24 bir sorumluluk altından kalkabilecek miyim, koruyabilecek miyim, birrr sürü soru. Yaşamadan bilemeyeceğim. Allah o gücü verecek diyorum rahatlıyorum. Bir yanım onu kucağıma alacağım ilk anı hayal edip duruyor çok heyecanlanıyorum, benim bebeğim bana ait eşim ve bana ait…Kafam epeyyy karışık😂 İnşallah sağlıkla doğarlar ve bizler de onlara sağlıklı bir aile ortamı sunabiliriz💚