eslem2121 evet canım betam 1049 geldi bende bugün sabah gittim doktora hatta devlet hastanesine gittim çok tatlı bi hanım doktor vajinal baktılar kese var içerde kimyasal gebelik değil dedi şuan 5 haftalıkmış minik susamım..Fotosunu çekti..2 hafta sonra tekrar gel kalp atışlarına bakalım duyabilecek miyiz dedi