2 gün önce 13 Şubat Cuma günü sabah sağlık ocağında kan verdim hamilelik şüphem olduğu için..Herşeyime baktırmak istiyorum betanın yanında dedim ve beta hariç tüm sonuçlar çıktı halen beta değerimi göremiyorum e nabızda..Var mı başına böyle birşey gelen ??