Kızlar çok şükür nasip oldu doğum hikayemi yazmak 🤲 😙
Rabbime şükürler olsun 4.kez annelik ama aynı zamanda ilk kız annelik duygusunu tattırdı yine bana 🤲.
Gelelim doğumuma, 37+2 de başlayan ağrılar ve düzensiz sancılarım olmuştu doktora gttim gece ve bana 2 cm açıklık olduğunu ama sancıların düzensiz olduğunu, bebeğin çok baskı yaptığını bu yüzdende istersem yatış yapabileceklerini söylediler,ama ben kabul etmedim çünkü yatış yapsam suni sancı vereceklerdi ve belkide açılmam olmıcak tı riske atmadım imza atıp çıktım. İki gün sonra sancılar daha da şiddetli oldu ve sabah kontrole gittm bu sefer kendi doktorum muane etti ve 3 cm olmuş açıklığım ama sancılarım düzensizdi, bana eve gitmemi sancılarım düzene girince gelmemi ya da pazartesi gelmemi söyledi doktorum, bu ara da da bol bol yürüyüş ve bazı egzersizler önerdi. Çıktık gece oldu ve artık sancılarım 6 7 dk da bir daha sert bir şekilde geliyordu, cumartesi günü yani 14 şubat ta sabah 7 gibi artık sancılar 5 dk da bir yaklaşık 1 dk süreyle geliyordu ve hemen hızlıca hastaneye gittik. Hemen nst bakıldı ve gayet güzel sancılarım düzene girdiğini söyledi doktorum, hemen alttan muaneyle açıklığım 4 cm olduğunu söyledi ve yatışım yapıldı sabah 9 gibi, 2 saat içinde sancılar la beraber açıklık 8 cm me kadar çıktı ve artık son kez çatala çıktığımda saat 11.28 Di ve daha çatala çıkarken bebeğin başını hissettim desem yalan olmaz 🤭 🩷 doktorum da yardımıyla tek ıkınmada benim güzel kızım Gülce’m tam 11.36 da çok sağlıklı bir şeklide doğdu ve hemen ten tene temas yaptı güzel doktorumuz, artık kollarımdaydı ve ne acı ne sancı ağrı hiç bişey kalmamıştı 🤲.Bu sabah 10 da hastaneden çıkıp evimize geldik şükür olsun🤲 🥰. İşte benim hikayem böyle kızlar, Rabbim bekleyen bütün annelere güzel, kolay, sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🩷 🤲