birumut_ Kızlar geçen ay maalesef kimyasal geçirdim bilen arkadaşlar vardır belki :( gene denemeye devam sizce yumurtlama olmuş mu ? Eşim olmamış diyor ama bence 2. Ve 3. Gün yumurtlama gibi duruyor yaptıkça da silikleşiyor acaba bu ay yumurtlama olmadı mı ?
Busraaaakkk birumut_ Canım bu kaset testler yumurtlamayı net göstermiyor 13 pik gibi duruyor ama baktığında değil gibi. Seni muallakta bırakır bunlar innavito bu konuda çok başarılı. Bana kalsa hiçbiri pik olmamış
birumut_ Esma006 genelde 11 12. Gün yumurtluyorum 8. Gün yumurtlamışım kimyasaldan sonra hmm erken yumurtlama
Esma006 birumut_ insallah canım ne güzel srken yumurtlamissin kimyasaldan hemen sonrna kalınır diyorlar ama inşallah
birumut_ Busraaaakkk geçen ay hu testle hamile kaldım tam net göstermişti kimyasaldan sonra yumurtlama sıkıntılı oldu o yüzden
birumut_ Esma006 ilk kimyasal sonrası 6 ay sonra hamile kaldım oda kimyasal oldu korkuyorum Buda 6 ay sonra olur diye