18 haftalık hamileyim sag gögsümğn altı sanki sütyen takmışım gibi iz yapmış sütyen kullanmıyorum evde oldukca ve böyle sızı şeklinde acıyor sanırım gögüslerim büyüdükçe oyle oluyor cok büyük gögüsüm yoktur normalde ne yapabılırım yaşayan oldumu böyle birsey bi krem falan önerebileceginiz herhangi birsey varmı