ben Edremitte yasiyorum Balikesir’de dogum yapmaya son zamanlarda karar verdim. Edremitteki doktorumun tanidigiydi, Sabahattin hocaya 1 kere kontrole gittim onda da gün verdi, bir ay once verdi sezaryen gününü, sonrasinda Edremitte nstye girdim. 2.gidisimde de dogum oldu. Benim biraz uzak oldugundan bu şekilde oldu