merveyldz54 36.haftadan sonra istediğiniz zaman randevu almadan triaj kısmından sıraya girip muayene olunabiliyor, ben doktoruma randevu bulamadığım için bu sefer oraya gittim, cuma günü tekrar çağırdı. Randevu oluşturmuyor ama bugün boştu zaten genelde öyle ise belki o yüzden rahat rahat çağırıyordur. Asistan vardı, o muayene etti.
35 sonrası için de başka bi şey söyleyemiyorum çünkü benim o ara biraz karışıktı, riskliye gittim geldim o sebeple düzenin normal gebelikte nasıl ilerlediğini bilmiyorum. 38 den sonra her hafta muayene olmamız isteniyor sanırım.
Başka merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz, bildiğim bir şeyse cevaplarım tabii🌸