annekiz6141 beautiful_ heee valla yarıladım 5 mart detaylimiz öğrenicez 😂 doktora pembe ve mavi ballon götürücem hocam nolur söylemeyin video çekelim cinsiyet neyse patlatin dicem 😂
beautiful_ annekiz6141 çok güzel olur valla bizim öyle bir şansımız yok benle biri gelseydi en azından kağıda yazdırıp yapardık yada direk ben öğreneyim eşim ile oğluma sürpriz yaparım ayy ben bu konuda çok yalnızım ya🤦🏻♀️
annekiz6141 beautiful_ aramızda seninle 5 hafta var tam sende nisan 5 gibi 22 haftalık olursun o zaman gidersin 🥰
beautiful_ annekiz6141 kuzum aklımda şu soru var sence kadın doğuma tekrar ne zaman gidiyim en son 3 Şubat’ta gittim doktor tekrar ne zaman gel demedi
annekiz6141 beautiful_ kaç haftaliktin kuzum gittiğinde? 16 , 17 gibi git ki zaten detayli içinde bilgi alırsın hem eğer devlete gidiyorsan bölümü açılır detayliya randevu alırsın hem
beautiful_ annekiz6141 gittiğimde o zaman 13+2 olmuştuk perinatolojiye açık benim bizimkiler önceden açmışlar 🤣