tuba_grz Kızlar 8 haftalık hamileyim iş yaptiğım zaman ayakta durduğum zaman karnıma ağrı giriyor acaba neden olabilir
annebebeka tuba_grz ilk haftalar her zaman risk taşır bu yüzden çok fazla ayakta durmamaya özen gösterin uzanırken karnınızin yukarıda kalması için bir yastık kullanabilirsiniz, bir işe yarıyor mu bilmiyorum ama anne tavsiyesi üzerine yapmıştım ben. Ev işlerinide sadece günlük olanları bitirip uzanıp dinlenin Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah 🤲☺️
hollyymollyy 11.haftadayım ara ara bende de oluyor doktorum çok normal kanama vs eşlik etmediği sürece dedi. Ama ben bunu bir sinyal gibi alıyorum hemen ayaklarımı uzatıyorum, naçizane sizde öyle yapın. Evin işi bitmez, çok da önemli değil boşverin
annebebeka handekarahan canım o bende yıllardır var hiç bir şekilde tanı koyulamadi tedavi uygulaması olmadı, aniden saplantı gibi ağrı oluyor geçene kadar feleğim şaşıyor. Tarif edilemeyecek kadar kötü Allah yardımcın olsun🤲