Kızlar bugün 7 gibi namaza kalmıştım kanama gördüm hemen acile gittik doktor alttan muayne etti ikizmiş😍 bir problem yokmuş yerleşme kanaması devam ediyor olabilir dedi bitanesi 5+5 kalp atışını gösterdi diğeri 5+6 ama kalp atışını alamıyorum dedi baya uğraştı ama olmadı 1 hafta sonra tekrar muayne ol dedi acaba ikincisi olmucak mı bilemiyorum