hafizen Merhaba arkadaşlar 33+6 haftalıkken sancı ile geldim hastaneye 3-4 cm bir acikligim var ciğer geliştirici vurundum sancılarını bastırmak için ilaç veriyorlar bebek doğum kanalındaymis aynı durumu yaşayan veya doğum yapan var mı ?
ozlmkskin55 hafizen benim 34+4 haftalıkken olmuştu benimde açıklığım vardı yatış verip ciğer geliştirici yapıldı. Ama sonra yüksek tansiyondan dolayı 36+3 de sezaryenle doğum yaptım.