haticedrd ben hemşireye verileceklere 1 hastane çıkışı bez iç zıbını çorap battaniye koydum. Yedek olarak 4 tanr takım iç zıbınla eldiven şapka vs ile beraber 2 ince 1 kalın battaniye 3 çift çorap 10 bez 1 ıslak mendil kağıt havlu ekledim alt açma örtüsü birde hastaneden çıkarken kalın giydirilecek bi ceket. Kendime 4 iç
Çamaşırı 2 pijama takımı atlet sütyen göğüs pedi lohusa pedi çorap yazma terlik ekledim birde ne olur ne olmaz diye biberon da ekledim