Biz hamileler hassasken doktordan merhamet beklerken bu konuda kaba olamazlar ya. Kasik ağrısıyla acile gittim. Cengiz Omurcan vardi. Bana sınırlı sinirli neden tarama testi yapmadın dedi bende her halükarda bebeği kabul ettiğimizi söyledim ne yani biz bebeği at mi diyoruz o zaman hastaneye de gelme dedi..bende bu karar bana ait dedim ne kararı diye çıkıştı. Bu testi yapıp yapmama karari dedim. Sustu.. sonra muayene bitince hiçbir bilgi vermeden uzaklaşınca bende ebeye bebek nasılmış dedim yine Cengiz hoca atıldı “nasılmış derken biz nasilmişa bakmıyoruz acil bir şey var mı ona bakıyoruz yok gidebilirsin dedi” nasıl tuttum.kendimi ağlamamak için kapidan çıkana kadar.. böyle doktorlar olmasın ya eşim beni öyle ve görünce hemen 182 yi arayıp şikayet etti