Merhaba, 15 haftalık hamileyim. Psikolojik olarak bir yemegi yiyemeyecegimi düşünüyorsam yiyemiyorum, denersem kusuyorum. Aslında yemek güzel, midem de bulanmıyor ama kendi kendimin midesini bulandırıp kusuyorum resmen. Bu durumu yaşayan var mı? Ne yapabilirim? Kendimi telkin etmeye çalışıyorum yok yok.