Dilaraevn Bebislerinizin ikiz olduğunu kaçıncı haftada öğrendiniz anneler ilk tek denip sonra iki uc olduğunu duyanlari buraya alalim 🤰🥰❤️
esractn Dilaraevn 5+2de ogrendim cift yumurta ikizi oldugu, kalp atışlarını da ayni gun duyduk🙏🏻🤲🏻 ilk kontrolümden beri hep çift denildi Şimdi 23+1 olduk cok şükür 🤗
Hulyalp Dilaraevn 6+4 de iki kese ve iki bebek gorundu kalp atisini gosterdi ama dinletmemisti doktorum. Ikizlerde birinin kaybolma olasiligi oldugu icin umutlandirici bisey demedi ama hevesimi de kirmamisti. Cok sukur 21+6 olduk bile.
Szekiye esractn kan değerleriniz nasıldı ilk öğrendiğinizde Benim değer Yüksek çıktı doktor şüphelendi küçük bir kese gördük yarın gidecem kan değeriniz yüksek miydi
esractn Szekiye yuksekti canim. Adetimden 3 gun geçtiğinde kan verdim yani 4+3 de 9852.5 çıkmıştı degerim.
esractn Rbs111 canim artışına bakmadim hic. Adetimden 3 gun gectiginde yani 4+3de cikan deger 9852.5di degerim😊 1hafta sonrada kontrole gittim 5+3de iki kese gozuktu alttan muayene ile kalp atislarini duymuştuk🙏🏻🤗
Szekiye Ahidem32 adetinizden kaç gün geçmişti bu değeri aldığınızda inş sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz aslancıklara😍🙏🏻
Kbrazcan Blgee aynı gün kalp atışlarınıds duydunuz mu acaba 🙈 bende 5+3 de doktora gittim tek biliyorduk doktor 2 kese gördü ikiisi de hemen hemen aynı boyutta biri 5+2 biri 5+3 yazıyordu ikisinde de kalp atışı olucak mı çok merak ediyorum bi dha ki kontrol 15 gün sonra beklemek çok zorrr
Kbrazcan Hulyalp yaa bende 5+3 de doktora gittik tek diye ama doktor 2 kese gördüğünü söyledi ikiside de aynı boylardaydı birinde 5+2 yazıyor diğerinde 5+3 bi dahaki kontrol 15 gün sonra acaba kalp atışı olucak mı ikisinde de çok merak ediyorum😢😢
Kbrazcan Hulyalp doktor bana da biri kaybolabiliyor bazen dedi 😢 ilk sevindim iki kese diyince sonra öyle dedi üzüldüm ya