Kizlar meraba ben geçen hafta pazartesi günü hastaneye gittim kadın doğuma 3 hafta olmuştu düşük yapali doktora demiştim zaten hocam gebelik şüphem var diye doktorda baktı düşükten sonra rutin kontrole gitmiştim parça kalmadı rahminde bı kalınlık var dedi ya adet olacaksın yada gebesin dedi bence gebesin bı küçücük kese gördüm dedi kan verdim çıkmadı kizlaf 18 ocakta düşük yapmıştım şimdi hamile olsam bile nasıl hesaplicam bide erken gebelik tesinde cikarmi kanda çıkmadı ama