zynp92 sevdatan01 oğlumda tutu şimdi 3 gebeliğim ikinciyi kaybettim doğruyu muydu bilmiyorum şimdide tutar mı bakacaz 🥰
Yalova-sutlac sevdatan01 daha ilk cocuguma hamilemiydin hatırlamıyorum 2 tane olucak ilki kız ikinci erkek diye çıkmıştı ilk cocugum kız oldi şimdi ikinciye hamileyim cinsiyet belli değil henuz
kadermirali @sevdatan01 kız benim daha bekarken bı komşum yapmıştı. Bana 4 oğlun olacak demişti. Kız dedi mi hiç hatırlamıyorum. inanmıyorum ama şuan bı oğlum var. İkinciye hamileyim. 3 e Allah kerim 😅😅
merve_tp Bekarken yapmışlardı 1 kız 1 erkek denmişti. İlk gebeliğim. Kendime yapıyorum kız çıkıyor. 12+1’deyim doktor kız tahmin ediyor kesin değil. 10 güne kesinleşecek fetal dna sonucu. Bakalım :) ben nedense inanıyorum yüzük testine
merve_tp Elisa0110 ince bir ipe alyansınızı takın sonra düz şekilde karnınızın üstüne tutun. Çember dönerse kız ileri geri giderse erkek. Youtube da var izleyin
guvercin1 sevdatan01 kim için yaptıysam doğru çıktı. Hatta kayınvalidem için yapmıştım arada bir tane olmayan kız çıkmıştı eşime sordum ölen düşen var mı diye yok dedi ama varmış kendisi bilmiyormuş 😂 bana da ilk kız sonra oğlan çıktı. Bir kızım var ikinciye gebeyim daha cinsiyeti belli değil bakalım artık
1ogrencianne sevdatan01 benim doğru çıktı bir erkek bir kız çıktı oğlum var kızımı bekliyorum ama eglencesine yapmıştık 😀
nursemaa_1 sevdatan01 benimki erkek çıktı kızım oluyor 😁 makas bıçak ta erkek ti tuz testi de erkekti ama kızım oluyor
gozdenzl sevdatan01 ben ilk çocuğumda yapmıştım erkek çıktı ve bir oğlum var şimdide denedim kız çıktı ama bakalım daha cinsiyeti öğrenmedik🥰