Bat 12 şubattaydı test yapmak çok istiyorum ama tek çizgi çıkar diye korkuyorum yapamıyorum test artık çift çizgi görme umudumu kaybettim sanki ben hiç hamile kalamayacakmışım gibi hissediyorum hiç bi sorunumuz da yok evleneli 2 yılı doldurmasına az kaldı 4 aydır korunma yok ama hep test yapardım belki korunurken bile olmuştur diye ama yok artık umut falan kalmadı test için bi kaç gün daha beklemek istiyorum erken yapınca belki vardır da erkendir diyorum daha çok umutlanıyorum yine çıkmıyor