Saraylokumu Kızlar böyle bir kolaj hazırladım eğlenelim biraz 😁 Bu karakterlerden hangisini kendine elti olarak seçerdin ? Oyuncu olarak değil dizideki karakterleri olarak 😄😄 Ben 9 numara tülayı seçiyorum. Beraber eğlenir takılırdık 🤣 Peki ya sen ? 🫵🏻🤪
Saraylokumu QueenBahar_ hürrem ve Ferhunde otomatikmen elti oluyor o zaman 🤣🤣 3ünüz nasıl anlaşırsınız acaba