Hanımlar herkese merhaba çok şükür ikinci kez anne olmanın heyecanını yaşıyorum. Bugün kan testi verdim Beta 91 çıktı yumurtlama günüm 2 3 şubattı çatlama 4 Şubat bugün 15 Şubat. Kızımda adetten 2 gün önce kan testi verdiğimde 42 çıkmıştı. Bu değerle ikiz olma ihtimali var mı yardımcı olursanız sevinirim 🌸