bensuunsal Kızlar biliyorum çok küçük ama ikinci gebeliğim bir hayli heyecanlıyım Allah sağlık versin tabi ki öncelikle. Benimkisi sadece merak biraz da eğlence sizce cinsiyet ne olabilir😍😍😍
esmacuk bensuunsal bende 6+4’teyim kesemin fotoğrafını atmamak için zor tutuyorum kendimi linçlerler beni diye korkuyorum 😂😂
bensuunsal Papatya-45 fasulye erkek diyorlar ama hiç anlamıyorum oğlumda böyleydi asla yuvarlak değildi
[silindi] Bize de tahminde bulunabilir misiniz 🐣[https://mutluresim.com/images/2026/02/13/XUfLQo.jpeg](https://)