Kızlar geçen post açmıştım Serklajlıyım 1 hafta içinde suyum azaldı en derin 2.6 cm ölçtü doktor, dün hareketlerini hissedemedim bugün acile geldim plessantada direnç de oluşmuş sanırım yatış yaptım çok korkuyorum böyle olup bebeğini zamanında kucağına alan var mı ?